【屯門好去處】全港首間環保主題黃金海岸酒店套房 30米飛天滑索/私家有機莊園

文: Toby Mok
2018.11.29

近年大家愈來愈重視環保,所以黃金海岸最近亦推出全港首間環保再造綠色主題海景套房,酒店內設有最近大熱的環保飲水機、房間內仲有由不同環保物料製作成的家具,從而提升大家的環保意識。另外,酒店亦全港是首間設有私家環保農莊同空中飛索,來支持環保之餘仲可以體驗其他環保教育活動,帶小朋友去就最適合啦!

酒店設有環保教育空中滑索體驗,鐘意刺激的朋友記得唔好錯過。

酒店套房內有多個環保再造家具同藝術品

部分酒店房仲有海景可以睇添

由鐵罐整成的夏威夷小結他,得意又實用。

由裝雞蛋的紙盤組成的櫈,坐落都幾舒服。

紅酒木塞、紅酒箱製成的單人椅,有美感之餘又特別

仲有其他再造家具同藝術品架~

酒店內部亦有環保添水機,大家需自備水杯去裝水,避免浪費紙杯。

酒店仲設有全港首個環保農莊,農莊採取輪作耕種搭配耕種等有機耕種方法,亦使用有機肥料,十分環保!

黃金海岸商場天台亦設置了256塊太陽能電池板,每年可製造78,680千瓦電力,為環保出一分力。

除此之外,黃金海岸鄉村俱樂部遊艇會購入最新自動清理海洋垃圾裝置,借助水泵吸入海面垃圾及油污,每天可以收集約1.5公斤污染物,減少人類對海洋的傷害。

環保主題套房的每晚價錢最平由$1,698起,有興趣的朋友可以上網預訂<按此訂購

活動資訊

  • 地址 掃管笏青山公路青山灣段1號
  • 人均消費$800以上

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓