【荃灣好去處】荃灣新打卡點南豐紗廠點去? 開放時間+地址+交通詳情

2018.12.11

荃灣文化藝術新地標南豐紗廠The Mills,早前終於正式開幕!紗廠內有不少打卡位同新店,好啱文青們放假去玩,感受藝術氣氛。但去玩前當然都要做一下資料搜集,了解一下南豐紗廠開放時間同點去!南豐紗廠位處荃灣柴灣角白田壩街,有多個交通方法前往。

南豐紗廠於月頭才剛正式開幕,部分店舖仍未開業,各個館亦有不同開放時間。集合多間新店的南豐店堂,於星期一至五11:30am7pm及星期六至日12nn8:30pm開放公眾參觀,而有不同展覽及工作坊舉行的CHAT六廠於星期三至日11am至7pm開放。

 

交通方面,第一個方法可乘港鐵到荃灣站,經A3出口沿天橋行至愉景新城,經過吉野家行至另一天橋往工廠區,下天橋後反方向行轉入街口到達白田壩,直行一小段路就可以看見南豐紗廠The Mills的標誌。

 

第一個方法可乘港鐵到荃灣西站,由A2出口出站後,走至大涌道,沿路直行至白田壩,轉入街後行一個直行一個路口,就可以看到南豐紗廠The Mills的標誌。

 

一於趁周末時間同朋友去行下啦!

活動資訊

  • 地址 香港荃灣白田壩街45 號南豐紗廠
  • 人均消費免費
  • 開放時間詳情看內文

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓