【聖誕節2018】海洋公園聖誕飄雪樂園 麥兜音樂劇/放閃聖誕樹

文: Toby Mok
2018.12.11

今個聖誕節麥兜將會踩入海洋公園同大家一歡度聖誕。海洋公園今年將會同本土著名漫畫麥兜聯合推出一系列聖誕節活動,包括有全港首個麥兜音樂劇,仲有一系列主題精品同食物。除此之外,海洋公園亦打造了40呎高放閃聖誕樹同浪漫飄雪樂園,同閨蜜或者伴侶去影靚相就最啱啦。

今個聖誕節海洋公園將會有全港首個麥兜音樂劇上演,只有海洋公園先可以睇到,鐘意麥兜的朋友記得唔好錯過。

麥兜同一眾音樂劇朋友同大家見面,氣氛歡樂。

場內仲有飄雪樂團,園內會不時灑出白色的泡泡,非常浪漫,同朋友一齊影靚相就適合啦。

40呎高LED聖誕樹夠哂搶眼,大家可以將自己的照片上載到社交平台,再加上指定主題標籤就可以將自己同朋友或者愛侶的相片在巨型聖誕樹上展示出來,記念重要一刻。

同場仲有聖誕老人水晶屋,幸運的話仲有機會見到聖誕老人同佢影相添。

活動期間仲會有芭蕾漫舞雕像同聖誕歡樂頌表演,等大家可以感受到聖誕氣氛。

另外海洋公園亦推出多款麥兜精品同餐點,鐘意麥兜的朋友可以留意。

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓