麥當勞阿華田甜品系列大熱回歸 同步推阿華田脆脆新地/麥旋風/新地窩夫

文: TenTen
2018.12.12

深受大家歡迎的阿華田新地甜品系列再度降臨麥當勞甜品站,12月13日起,麥當勞甜品站推出期間限定「甜麥麥. 阿華田」新地甜品系列。包括阿華田新地筒、阿華田脆脆新地、阿華田脆脆麥旋風和阿華田新地窩夫,讓一眾阿華田粉絲可以擁有甜甜蜜蜜的Ovaltine time!

麥當勞阿華田甜品系列回歸喇!各款雪糕甜品12月13日起在麥當勞甜品站有售。

阿華田(/扭紋)新地筒經典新地筒備有阿華田味和阿華田扭紋選擇,啖啖軟滑的阿華田新地充滿麥芽香氣!

阿華田(/扭紋)脆脆新地將香脆可口的阿華田脆脆加入香濃阿華田新地中,拼湊出不一樣的香脆滋味!

阿華田(/扭紋)脆脆麥旋風以順滑阿華田新地為基礎,於表面撒上阿華田機智豆,再加上阿華田脆脆,多種口感讓你一次過享受更濃郁的美味配搭!

阿華田新地窩夫 (指定McCafé供應) 香脆熱暖的窩夫配上阿華田新地,加上阿華田脆脆和甜絲絲的朱古力醬,甜蜜滋味加倍,讓你深陷阿華田的甜蜜漩渦!

活動資訊

  • 地址 麥當勞甜品站及指定McCafé
  • 人均消費$50或以下

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓