【大角咀美食】大角咀新開腸粉專門店 滑溜櫃桶腸粉/自家老火粥/牛腩淮山麵

文: LorLor Lee
2018.12.13

大角咀這一區都隱藏住不少平民美食,而最近新開了一間腸粉專門店「小廚坊」,鋪面雖小,但每天早上都好多人排隊買外賣。小店主打即叫即蒸腸粉,保證熱辣辣出爐,而且$20就食到。腸粉皮薄適中,每份仲好足料添!另外,食店日日仲有不同款式老火粥,老闆每日新鮮煲製。老闆一家注重健康,所以堅持製作食物時無添加味精。最近天氣咁凍,食個碗暖笠笠嘅粥同腸粉都係個不錯選擇!

大角咀最近新開了一間腸粉專門店「小廚坊」,主打即叫即蒸的腸粉。

牛肉腸粉($20),採用鮮牛肉,肉質鮮嫩。腸粉皮薄適中,入口好滑溜。

蝦米瘦肉腸粉($26),腸粉餡好足料,帶點蝦米鹹香。

牛腩撈麵($35),麵底沒用公仔麵而是選用淮山麵,麵質較爽口。再淋上牛腩汁,特別惹味!

牛腩份量都算多,肉質軟腍入味。

而食店每日提供不同自家煲製鮮老火粥。當日就有皮蛋瘦肉粥($20),粥底軟綿。

下次去大角咀不妨試下!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓