【灣仔美食】灣仔日式雜貨店新推聖誕限定甜品 黑糖流心班戟/日本威士忌雪糕

文: LorLor Lee
2018.12.14

快到聖誕節啦,不少食店都紛紛推出聖誕限定美食!最近灣仔日式雜貨店O-ASIS新推出一系列聖誕限定甜品,其中最特別的有日本威士忌味軟雪糕,加入了日本竹鶴威士忌,最啱一班愛酒人士啦!另外還有黑糖流心梳乎厘班戟,充滿空氣感的班戟一切開就有黑糖漿流心效果,都是班戟控必試。除了有得食聖誕限定甜品之外,店內亦有多款日本直送的聖誕主題零食、精品,歎完甜品仲可以行下街買聖誕禮物。

最近灣仔日式雜貨店O-ASIS新推出一系列聖誕限定甜品!

誕限定版日本的日本竹鶴威士忌味軟雪糕($32),酒味香濃帶焦糖味。

黑糖流心梳乎厘班戟 ($88),加上自家製焦糖杏仁,一切開就有黑糖漿流心效果!

紅絲絨玫瑰拿鐵 ($38),以玫瑰及紅絲絨糖漿沖製,入口香滑,散發玫瑰香味。

除了有得食聖誕限定甜品之外,店內亦有多款日本直送的聖誕主題零食、精品。

經過灣仔去行下啦~

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓