【聖誕禮物2018】Carousell聖誕節名人慈善拍賣 產品義賣/二手禮物盒

文: Toby Mok
2018.12.18

Carousell將會聯同香港基督教青年會再生玩具計劃及Gogovan推出聖誕節慈善活動。大家只需要將不再啱用的二手物品上載至Carousell網站,再加上指定主題標籤 #PrelovedwithLove同#Gogodelivery,將賣出產品的收益作為慈善用途。另外,大家亦可以禮物盒的方式將自己的舊物放將禮物盒義賣,在聖誕節做善事,聖誕節幫到人,又可以順便清埋屋企塵封已久的物品,何樂而不為呢?

產品義賣參加方法

由即日起,如果大家將自己的二手物品作為慈善用途,可以將義賣的產品加上主題標籤  #PrelovedWithLove,就代表大家願意將售賣產品的收入,直接由買家存入Carousell 的Payme慈善帳戶(電話號碼:9449 7562)。

賣家需要在產品描述欄加入「此產品的全部收入將用作參與#PrelovedWithLove 活動,並由買家將收入存入Carousell 的Payme 帳戶。」的句子並將Payme 轉帳傳送到Carousell作認證記錄。

Carousell 禮物盒參加方法

如果大家有很多二手產品想義賣而又想做善事的話可以在Carousell網站上留言,並告知產品內容,Carousell 就會揀選70個最有意義的產品,將自己的二手產品放入Carousell 禮物盒義賣,作慈善用途,參加者仲有機會獲得新城勁爆頒獎禮2018 黃區門票2張添,名額一位!

另外,Carousell仲請來網絡紅人林芊妤參與是次活動,將他們個人二手舊物組合成聖誕禮品包。而這些聖誕禮品包將會加至程式特設的活動版面中進行拍賣。

屋企多舊物又想清理又想做善事的朋友仔記得Mark實日子啦~


 

活動資訊

  • 日期2018年12月18日 - 2018年12月25日
  • 地址 Carousell網站

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓