【長沙灣美食】天后老Come煎餅長沙灣開新店 歎即叫即整熱辣辣北京煎餅

文: TenTen
2018.12.19

2017年在天后開了首家店的老Come煎餅,食品即叫即煎熱辣辣之餘仲好足料!今年12月,老Come煎餅開設新分店,進駐九龍長沙灣,想食爆餡北京煎餅可以約埋朋友去長沙灣店幫襯!

老Come煎餅2017年在天后開業,相當受歡迎,最近進駐長沙灣開新店,住附近的朋友都可以食到熱辣辣煎餅!

煎餅用綠豆麵漿,加上雞蛋及芝麻,再配上不同餡料及醬汁,於大鐵板上煎到香噴噴,再捲起,賣相與手抓餅相似,質地煙韌較薄及濕潤,少了手抓餅的酥脆。

必食有北京烤鴨味($38/$48/$68),煎餅塗滿北京填鴨醬,再重力加上爆棚的鴨肉絲、青瓜絲、莞茜、京蔥等,最後加上炸薄脆,咬落脆卜卜,增加口感。烤鴨肉味香濃,配上甜香填鴨醬,加上脆口清新的青瓜,平衡肉味不太膩。

喜歡香辣口味的朋友,可選沙律雞煎餅($30/$40/$60),餅皮包着雞肉、京蔥、薄脆,再塗上芝麻及自家製炒辣醬,味道惹味微辣。

另有甜食的港式甜煎餅($16/$26/$46),煎餅用了紫米麵粉製成,唧上花生醬及煉奶,配上炸薄脆。味道如港式格仔餅,但口感煙韌,食落較輕盈不飽滯,當下午茶甜品不錯!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓