【倒數好去處】除夕煙花匯演率先睇 欣賞煙花地點+倒數表演明星名單

文: Toby Mok
2018.12.31

話咁快就來到12月31日除夕夜,好多人都會去維港海旁睇煙花倒數迎接2019年的來臨。最近官方方面就率先披露2018年除夕夜倒數煙花的模擬短片,而2018年除夕煙花匯演有4大重點,一齊睇吓今年2018除夕煙花匯演到底如何。

今日凌晨12點維港上空將上演歷時10鐘的煙火音樂匯演,而ViuTV 99台將會首次全程直播,咁大家在家中都可以睇到除夕煙花啦

五層視覺效果

今年新增樓頂射燈效果,令匯演的視覺畫面由下而上(即由維港海面至上空)共構成五個層次,整體構圖更加豐富、絢麗。

首次引入獲獎意大利煙花呈獻「星空萬花筒」

除了新增樓頂射燈效果之外,今年煙花仲採用了在多個國際比賽中獲獎的意大利煙花,上演「星空萬花筒」,到時將會有不停轉變形狀及顏色的煙花「萬花筒」,令人目不暇給。



維港上空現花海

除了有萬花筒煙花外,匯演壓軸一段仲會有長達1分鐘的「花海匯演」,到時會有45款不同的煙花圖案,包括有牡丹、菊花、櫻花及紫羅蘭等不同花卉圖案,將維港上空化為一片美麗的花海,另外亦有糖果、笑臉同心形等圖案,令除夕氣氛更高漲。

人氣歌星炒熱現場氣氛

現場當然仲有多個歌手同大家一齊迎接2019年,包括有林子祥、新晉男子組合MIRROR同江海迦(AGA)等在文化中心觀景台同大家見面。


其實在今晚11點開始3座位於港島的建築物,每隔15分鐘都會在樓頂發放4色「許願流星」煙火。而官方為了等大家可以有一個更好的位置欣賞煙花,特意提供了5大靚位睇煙火音樂匯演的地點,包括:尖沙咀海濱花園、香港文化中心露天廣場的沿海一帶、中環海濱、中環9號和10號碼頭一帶同 灣仔金紫荊廣場。想睇到靚煙花的朋友仔記得早啲去以上地方霸位啦。

 

活動資訊

  • 日期2018年12月31日 - 2018年12月31日
  • 地址 香港維港2旁

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓