【新年好去處2019】太古LEGO大型新年佈置 舞火龍/團年飯/花市/賀歲片影相位

文: Toby Mok
2019.01.17

今年農曆新年太古城中心將會聯乘LEGO®打造地道的香港賀年實景,現場有多個影相位,包括團年飯、逛花市,電影院場景,新年氣氛濃厚。大家仲可以自己親手砌各種豬年裝飾添,有得影相又有得玩,喜歡LEGO 的朋友仔農曆新年記得去太古玩啦。

 

現場有多個大型影相位,包括新春舞龍、新年團年飯場景同戲院場景。全部場景都可以大家入去影靚相。

團年飯場景

有分大廳同飯廳2邊,大家可以入去同LEGO人仔一齊食團年飯,充滿新年氣氛!

戲院場景

新年好多人都鐘意睇賀歲片,而今年LEGO亦添置了戲院影場模擬大家新年去睇戲的場景,戲院牆上仲掛有LEGO電影的海報,細緻位十足。

舞火龍

除了食團年飯同睇賀歲片,現場仲會將舞火龍的場面重現眼前,火龍亦設計得十分精緻。

 

另外仲有年宵花市的攤檔~

 

而LEGO今年亦同時首度特別於亞洲地區推出限定的新春拼砌產品,把中國人賀年的傳統以LEGO顆粒呈現。

影完相仲可以玩埋工作坊,大家可以親手LEGO砌各類豬仔新春精品,包括:風車豬同金豬元寶。參加完拼砌活動之後,大家仲有機會帶走限定的LEGO®福氣年年風車豬同財運亨通金豬元寶顆粒模型帶翻屋企!

大家仲可以入《LEGO®英雄傳2》為主題的影院,拍攝多張照片以製作出獨有的珍藏版LEGO定格動畫。同時仲可以俾小朋友率先體驗將於2月7日賀歲登場的《LEGO®英雄傳2》電影添。


活動資訊

  • 日期2019年1月18日 - 2019年2月19日
  • 地址 太古城中心二樓橋
  • 開放時間時間:中午12時至晚上 9時
  • 電話2568 8665

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓