Sanrio聯乘實惠家居推出卡通睡房家具系列!Hello Kitty /布甸狗/蛋黃哥/XO

文: 劉紀彤
2019.01.20

Sanrio的卡通角色一向深受大人小朋友喜愛,最近實惠家居就聯同Sanrio合作推出一系列卡通睡房家具系列,今次系列包括有四大人氣角色Hello Kitty、布甸狗、蛋黃哥及XO,組合床、衣櫃、儲物櫃上面全部印有角色的得意圖案,又靚又實用,粉絲可以考慮買齊一套返去整間卡通主題房!

儲物櫃($3999),除了收納之外,櫃門及櫃側可以掛上飾物、袋等物品,櫃面就可以用來放相架、盆栽之類的小裝飾品。

 

衣櫃($8999)有好多間隔,輕鬆整理及將衣物分類,好實用~

 

另一款衣櫃($6799)間隔就比較簡單,不過同樣印滿卡通角色圖案,好可愛!

 

多功能組合床($13399)有齊衣櫃/睡床功能,旁邊的床梯可以打開做櫃桶,靈活又慳位。

 

有小朋友的家庭可以睇睇書桌子母床($9799)

 

不但有儲物櫃,仲可以拉出小書檯俾小朋友讀書做功課。

 

Sanrio系列家具已經於全港實惠分店上架,有興趣購買的朋友可以瀏覽>>實惠Pricerite睇更多新品的詳細資料。

 

 

 

活動資訊

  • 地址 實惠家居分店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓