【大埔美食】大埔3千呎田園風工廈Cafe!超靚山景歎$98芝士火鍋

2019.01.19

大埔一向有不少受歡迎食店,連工廈區內都一樣有美食!藏身於大埔工廈的Cafe「FAMA」,店內以西餐為主,自然田園裝修配上窗外的山景,好啱周末約埋三五知己聚會,一邊食一邊傾!

店內以田園自然風格的裝修為主,舒服的環境適合作朋友聚會的場地。

 


Cafe採用自助形式,到櫃台點餐後,就可以搵位坐等食物。


 
Cafe一角仲有不少玩樂設施,可以免費租借Board game外,亦有夾公仔機,各位夾公仔達人可以大展身手。


 
店內最近推出限定的芝士火鍋,暖笠笠好啱凍天食!基本餐芝士火鍋配面包粒($98), 芝士味道香濃,另可加配車厘茄、薯條、長通粉、西蘭花、炸魷魚圏及意式肉丸等小食,每款為$28。

芝士火鍋供應至3月,詳情可向店員查詢。


 
另有「呃LIKE全日早餐」($68),份量十足夠豐富,黑松露炒蛋味道香濃,好適合想試多幾款食物的朋友!


 
軟殻蟹漢堡配薯條($68)一樣大大份好吸引,食落香脆可口。


 
可以配返杯玫瑰蝶豆花梳打($30)一齊歎。


 
下次入大埔搵食可以一試!

活動資訊

  • 地址 大埔汀角路55號太平工業中心2座10樓10A
  • 開放時間星期一至五:11am-10pm/星期六至日: 8am-10pm
  • 電話6051-9209

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓