【西環美食】西營盤新開自家製薄餅店 多款經典口味/素食薄餅+特色小食/甜品

文: LorLor Lee
2019.01.23

西環最近都新進駐不少特色食店,而位於西營盤的拿坡里薄餅店兼酒吧「HOMESLICE」新開張,主打自家製作、發酵48小時的酸麵糰薄餅,用由意大利空運到港的傳統意式焗爐烤製,呈現地道風味。餐廳提供多款經典口味招牌薄餅,有Margherita、水牛芝士和巴馬臣芝士的Prosciutto e Rucola,亦有專為純素人士而設的素食薄餅。除了薄餅,餐廳還推出各類意粉、小食、自家製甜品等。

位於西營盤的拿坡里薄餅店兼酒吧「HOMESLICE」新開張,,主打自家製作、發酵48小時的酸麵糰薄餅。

用由意大利空運到港的傳統意式焗爐烤製,呈現地道風味。

Gorgonzola Pizza

亦有鋪上自製發酵辣椒醬和法式酸奶油的Spicy Sausage($175)

灑上水牛芝士和巴馬臣芝士的Prosciutto e Rucola($165)

鋪上創意口味肉卷、豌豆蓉和scamorza芝士的Meatloaf($165)

素食人士則可選擇招牌薄餅Baby Leek($160)。

鮮蟹肉意粉Tagliolin($180)

Bowl o_ Clams

而素食客人則可點選清新的Spanish Salad。

Poached Strawberries

餐廳還推出各類小食。

Ninja Bombas

Fried Squid

Popcorn Gambas

Eggplant Romesco

自家製甜品,Cannoli煎餅卷($70),加入清芝士、檸檬皮、瑪莎拉酒及開心果。

Doughnuts

作為西營盤的深夜聚腳熱點,HOMESLICE當然準備了一系列特色雞尾酒。

London Calling

In Bloom

不妨約埋朋友去chill住歎下pizza啦~

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓