【觀塘美食】觀塘工廈木系主題Café 歎軟殼蟹意粉/草莓可麗露!

2019.02.23

觀塘一帶向來是Café集中地,當中就有間以木製家具店、木工場再結合Café的小店。「廿一由八」以木系設計為主題,分為木工場、家具店和咖啡店三個部分,店內環境闊落舒適,至啱約埋三五知己一齊歎美食,過一個休閒周末!

咖啡店的空間環境舒適,全是木系家具為主,亦可以欣賞到另一邊木工場的工作情況。

 

Café內亦有多款美食供應,當中即叫即製羊芝士軟殼蟹扁意粉配番茄乾($128),軟殼蟹外脆內軟,配上羊芝士和番茄乾,味道相當夾!

 

 

挪威煙三文魚藜麥番薯餅($68)賣相吸引之餘,食落相當有口感。

 

另有2月期間限定推出的甜品,草莓可麗露($52)面層放有Ruby chocolate和草莓乳酪脆脆,食落香甜。

 

店內亦有多款咖啡飲品供應,Dirty$38)的奶味香滑,愛飲咖啡的朋友不妨一試。

 

冰凍的桃茶($40)亦是店內另一推薦飲品,帶淡淡的桃味,相當有驚喜!

 

家具店的部分放滿家具樣本外,亦有日用品及精品擺設出售,歎完美食亦可以慢慢行!

 

木工場不時亦會有工作坊舉行,有興趣的朋友可以留意廿一由八的Facebook

 

 

 

活動資訊

  • 地址 觀塘鴻圖道59號鵬光大廈11樓
  • 人均消費$51 - $100
  • 開放時間星期二至日12nn- 6:30pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓