【喜茶香港】新界西朋友都飲到! 喜茶確認於元朗開設第5間分店

文: LorLor Lee
2019.02.24

人氣茶飲店喜茶去年8月宣佈正式登陸香港,2個月內已經宣佈開四間分店。繼首間分店殺入沙田新城市,喜茶在銅鑼灣時代廣場開設第二間分店,而銅鑼灣希慎店亦將於2月23日開業。雖然尖沙咀店尚未開幕,但官方最近確認會在元朗開喜茶分店。新界西的朋友的朋友都可以飲到喜茶啦!

喜茶官方最近確認會在元朗開分店,不過就尚未確實開幕時間及確實地址。

雖然喜茶官方未有公佈分店位置,但就有網友發現元朗YOHO MALL(形點)出現喜茶店舖圍板,Facebook《食在元朗》群組和《盡在元朗》專頁都分別有網友發佈照片,指在YOHO MALL一期1樓看見喜茶店舖圍板。

雖然YOHO MALL這個地點官方尚未確認,但元朗的朋友相信好快就可以飲到喜茶喇!

資料來源:FB@食在元朗FB@盡在元朗 

 

活動資訊

  • 地址 尚未確實地址
  • 人均消費$50或以下

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓