【荃灣好去處】荃灣愉景新城夢幻LED光影展!彩色天燈海+3大光影牆影相位

2019.03.10

環保議題近年受不少人關注,最近就有個與環保相關的展覽,於荃灣愉景新城D•Park舉行,流動體驗館ARTISANAL HUB以可持續發展為主題,帶來環保、健康、智能和關愛等訊息外,仲有彩色天燈海及光影牆等影相位,影相同時可以傳遞環保訊息,有興趣記得去睇睇啦!

流動體驗館外的LED螢幕會播放出冰、水及霧的3個形態,每1分鐘就會轉換一個形態,可以欣賞影像之外,仲好啱影相!

 

走入館內就有一遍彩色天燈海,會隨時間而轉變成不同顏色,效果相當夢幻,更有少許teamLab的感覺!

 

展內仲設有親子互動體驗館,可以帶同小朋友到場一齊參觀,認識可持續發展。

來源:FB@D . PARK 愉景新城

活動資訊

  • 日期2019年3月5日 - 2019年3月14日
  • 地址 D·PARK愉景新城 L1
  • 人均消費免費

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓