日本黑色幽默插畫《我的生活不可能那麽壞》推扭蛋!「厭世」鱷魚實體外貌曝光

文: 劉紀彤
2019.03.16

以繪畫動物插畫而極具人氣的日本插畫家河尻圭吾因(Keigo),利用圖畫帶出對日常生活中的無奈及諷刺,令不少現代人都有共鳴,帶來一點心靈的慰藉。在河尻圭吾因筆下的眾多角色之中,對生活失去希望的「厭世」鱷魚先生人氣極高,在日港台都有唔少粉絲!最近河尻圭吾因就於社交媒體宣佈將會和Takama Tomy Arts合作推出鱷魚先生扭蛋,預計6月就會面世,粉絲記得要留意啦!

 

今次的扭蛋系列有六個款式,其中一款是鱷魚爬梯卡住了的場景,設計背後仲好有意思!

 

 


河尻圭吾因的插畫集《我的生活不可能那麼壞》主要以黑色幽默方式表達生活上會遇到的種種困難或荒謬,令人有共鳴的同時背後卻會帶出另一層更深的意思,幫助讀者重新樂觀面對生活,一齊睇睇河尻圭吾因的插畫減下壓啦!

 

 

 

鱷魚先生扭蛋預計6月就會面世,到時粉絲就可以扭返粒日日對住佢啦~

 

圖片來源:twitter@k5fuwa

 

活動資訊

  • 地址 待定

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓