巨型KAWS公仔8日即告別香港!風力太強大會表示提早結束

2019.03.28

上星期正式遊到香港的《KAWS:HOLIDAY》,陪大家渡過一周後,始終抵擋不住未來周末的不穩天氣,原定於3月31日結束的香港站,大會宣布明天3月29日提早完結香港站的旅程,將會提前「游走」。

上周3月22日在香港開幕的《KAWS:HOLIDAY》香港站,展出身長37米的KAWS最大型臥姿藝術作品「COMPANION」,連藝術家KAWS都有來港參加開幕。

 

原定於本周日3月31日結束的展覽,大會宣佈由於香港天文台預測未來周末將天氣不穩,決定於329日完成香港站的旅程,提前游走。

雖然香港站結束,但粉絲一樣帶機會欣賞KAWS作品,上環元創坊PMQ亦有《KAWS:ALONG THE WAY》展覽,展出37件KAWS的作品。

 

 

 

仲未去睇就要把握埋最後兩日機會啦!

來源:FB@AllRightsReserved、FB@PMQ 元創方PMQ

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓