【復活節好去處2019】旺角手塚治虫90週年展 2.5米高阿童木/1:1經典角色影相位

2019.03.29

日本漫畫家手塚治虫的作品膾炙人口,今年迎來手塚治虫誕生90週年,朗豪坊聯同Soap Studio,在4月12至5月13日舉行「朗豪坊 ‧ 手塚治虫誕生90週年展」,有2.5米高吹氣阿童木坐鎮,仲有1:1的阿童木、怪醫黑傑克、藍寶石王子及手塚老師本尊人偶影相位,可以一次過重溫經典作品,粉絲記得mark實日期地址啦!

今次手塚治虫誕生90週年展,有2.5米高巨型吹氣阿童木眼仔坐在展覽場地正中央,相當吸睛!巨型漫畫書內有1:1的阿童木、怪醫黑傑克、藍寶石王子及手塚老師本尊人偶影相位外,另有神奇墨水裝置,正看似是數字「90」,側面睇就是阿童木的輪廓。

 

 

 展覽仲特設期間限定店,有過百款手塚經典角色精品,包括限量100組銅金色「手塚治虫90週年紀念特別版:手塚治虫與阿童木」人偶,仲有高70CM的阿童木半透視攬枕、90週年紀念襟章、服飾、仿瓷餐具等。

 

 

手塚治虫粉絲千萬不要錯過!

活動資訊

  • 日期2019年4月12日 - 2019年5月13日
  • 地址 朗豪坊4樓通天廣場
  • 人均消費免費

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓