4大粉嫩糖果拼色AirPods 2保護殼登埸!價錢/購買方法/款式率先睇

文: Toby Mok
2019.04.02

好多人對於早前Apple在蘋果發布會2019前夕所推出的AirPods 2感到失望,因為新推出的第二代AirPods並沒有果粉們所期待的黑色,不過其實坊間仲有好多方法可以自製不同顏色的AirPods 2,最近售賣不同電子產品保護殼的品牌CASETiFY就推出新的AirPods 2糖果色保護殼,一齊睇吓款式、價錢及購買詳情。

CASETiFY最近推出新配色AirPods保護套,由矽膠製成,可以防刮花、防凹等。

AirPods 保護殼有4大款式供選擇,包括有Exxxtra(黃色/薄荷綠色)、Flame(紅色/橙色) 、VIP(紫色/桃紅色)同Hotline(粉藍色/粉紅色),按圖睇款式詳情。

 

 

產品價錢為$25美金(約$196港元),有興趣的朋友可以訂購<按此預訂>

資料及圖片來源:CASETiFY

 

活動資訊

  • 地址 CASETiFY網站
  • 人均消費$101 - $200

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓