【尖沙咀美食】尖沙咀少女粉紅系Cafe 龍蝦懸浮意粉/抹茶梳乎厘奄列!

2019.04.07

主打粉紅色系的Café向來受女生歡迎,尖沙咀就有間粉紅色主題的「White Button Café」。餐廳有多個粉紅影相位外,熱食及甜品都相當有特色,最近更同時裝品牌Kanalili合作推出識得浮在半空中的龍蝦懸浮意粉,想知點解會懸浮半空就記得去試試啦!

White Button Café以粉紅色設計為主調,有不少粉紅影相位,仲有小道具提供,啱晒食野前影張相打卡!

最近餐廳更推出浮在半空中的波士頓龍蝦懸浮扁意粉($188),以龍蝦湯製作的醬汁味道香濃,配上足料的波士頓龍蝦,份量夠兩個人一齊Share,想知道意粉的秘密就要親自去一試。

 

新推出的仲有日本紫薯千層蛋糕($52),紫薯味香甜,口感鬆軟綿滑,紫薯控值得一試。

 

 

 

店內仲有不少賣相吸引的美食,一樣愛食客歡迎!復古電視機下午茶($440/2位)有8款鹹甜小食及兩杯自選飲品,包括黑松露輕煎加拿大帶子、海蝦玉子亞力架餅乾、法式草莓馬卡龍及玫瑰蜂蜜千層餅等,夠晒多選擇,好啱同好姐妹一齊食!

宇治抹茶梳乎厘奄列($88)亦是店內人氣之選,充滿空氣感的梳乎厘奄列鬆軟,加上宇治抹茶甘香茶味,一旁仲有雪糕及忌廉。

 

 

 

餐廳仲有多款特色飲品,香蕉草莓沙冰($58)及芒果水蜜桃沙冰($58)兩款的果味濃郁,配搭美食一齊歎,亦是不錯的選擇!

 

 

活動資訊

  • 地址 尖沙咀亞士厘道23號雅士利中心12樓
  • 人均消費$51 - $100
  • 開放時間星期一至日:12nn-10pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓