卡通人物賽車Mushroom Rally將首度登陸香港!率先登記預訂門票

文: Eunice Lam
2019.04.08

卡通人物賽車Mushroom Rally即將首度登陸香港!卡通人物賽車一向都在各國大受歡迎,但香港就一直未有得玩。近日就有消息指,卡通人物賽車Mushroom Rally會於11月首度來港,大家可以約埋朋友一齊去玩,好期待啊!

Mushroom Rally最大特色就是穿著卡通人物衫賽車。消息指, Mushroom Rally會於11月首度來港,不過有別以往的室外賽車,香港的Mushroom Rally將移師室內進行。

官方尚未公佈詳細地點及確實價錢。不過>官網<已經發出預告,更可登記個人資料預訂門票。有興趣的朋友記得密切留意HK港生活報道。



資料及圖片來源:Mushroom Rally

活動資訊

  • 地址 有待公佈

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓