NIKE首對智能自動綁鞋帶籃球鞋!率先試穿體驗 撳掣即自動綁鞋帶+調節鬆緊度

文: 劉紀彤
2019.04.08

綁鞋帶要綁得好絕對係一門高深的學問,有時綁得唔夠緊出街甩鞋帶都幾狼狽!最近NIKE就推出了首對智能自動綁鞋帶籃球鞋Nike Adapt BB,黑色外型設計的多功能運動鞋內附有晶片,可以連接手機app,只要用手機APP撳個掣就可以自動綁鞋帶及調節鬆緊度,十分方便!

新款球鞋的外形設計為黑色,非常有型。

 

 

鞋側設有顯示燈,球鞋內部則附有晶片,可以連接手機app。

 

 

智能運動鞋有多個不同功能,包括自動綁鞋帶、調較鬆緊度,用家更可以透過手機app預先儲存鬆緊模式,熱身或運動前只需按一下就能自動調節,專為用家度身而設,長時間打籃球都仍然十分舒適!

Nike Adapt BB售價為$2799,有興趣的朋友可以先到門店參加試穿活動或者睇睇球鞋實物~

2019年4月5日至6日:NIKE PLUS預約店內試穿服務

2019年4月9日至14日:店內試穿體驗(需抽籤)

 

 

活動資訊

  • 日期2019年4月9日 - 2019年4月14日
  • 地址 NIKE及各大運動用品專門店
  • 人均消費$800以上

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓