維他奶全港首部智能飲品售賣機 回收膠樽免費送紙包/樽裝飲品

文: LorLor Lee
2019.04.14

維他奶公司為實踐「可持續發展」環保概念,推出Vsmart 全港首部「維他奶」智能飲品售賣機,同時售賣飲品和回收膠樽,實行回收膠樽有獎賞環保計劃。維他奶與香港城市大學合作,4月起於城大校園內放置兩部Vsmart「維他奶」智能飲品售賣機,只需要回收累計30個膠樽後,便可以免費換領一盒紙包裝或一樽膠樽裝的維他奶產品。

維他奶公司為實踐社會企業責任,設立Vsmart 全港首部「維他奶」智能飲品售賣機,販賣飲品得同時可回收膠樽。

公司與香港城市大學合作,推出「智能飲品售賣機暨膠樽回收獎賞計劃」,4月起於校園內放置兩部Vsmart 「維他奶」智能飲品售賣機。同學只需要回收累計30個膠樽後,便可以免費t換領一盒紙包裝或一樽膠樽裝的維他奶產品。

另外,同學也可選擇向聖雅各福群會賽馬會升級再造中心捐款7.5港元,支持本地循環再造的活動及在升級再造中心工作的復康人士。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓