櫻桃小丸子玩具收藏展覽 一連3日旺角開鑼!小丸子限定精品/影相位打卡贏戲飛

文: 劉紀彤
2019.04.12

小丸子粉絲要留意啦!旺角一連3日的櫻桃小丸子玩具收藏家販售展開鑼啦!今次的展覽場內除了特設小丸子攝影專區,有大量小丸子公仔的戲院影相位之外,仲有多款小丸子限定商品會於場內率先發售,當中包括有筆、筆記簿、毛巾、水杯等,全部都好可愛,粉絲記得要去捧場啦!

玩具展場內設有小丸子攝影專區,有好多個公仔排排坐等大家嚟合照,好得意!

只要在412日至14日期間同小丸子影相,再將相片上載到 >>玩具收藏家販售展@Facebook,獲得最多like的前五名用戶就可以得到小丸子大電影戲飛2張啦!

圖:櫻桃小丸子大電影海報

會場內仲有好多小丸子限定商品,小丸子扮招財貓好可愛!另外仲有漫畫主題設計筆記簿、毛巾、水杯等精品又靚又實用!!

今次玩具展門票售$20,仲有其他不同種類的玩具收藏,玩具迷們唔好錯過呀!

 

 

 

活動資訊

  • 日期2019年4月12日 - 2019年4月14日
  • 地址 香港九龍旺角麥花臣室內場館
  • 人均消費$50或以下
  • 開放時間4月12日星期五 14:00—21:00 4月13日星期六及14日星期日13:00—21:00

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓