【Shawn Mendes演唱會2019】加拿大小鮮肉男神宣布亞洲巡迴地點 10月登陸澳門

文: APEACH
2019.04.23

加拿大人氣「小鮮肉」歌手Shawn Mendes即將展開他的亞洲巡迴演唱會,澳門場將在10月13日於金光綜藝館舉行,門票在4月25日早上十時開始SHAWNACCESS歌迷預售、26日及27日開始銀聯預售、29日開始公開售票,香港的歌迷朋友想睇就要好好預備搶飛喇!

現年20歲的加拿大人男歌手Shawn Mendes近年紅到發紫,憑唱作才華加高大帥氣的外型成為新一代「小鮮肉男神」,除了在音樂上獲獎無數,亦是各大品牌廣告商寵兒,無論吸金定吸粉絲能力都相當驚人。

Shawn Mendes繼2017年後,將再次在亞洲展開巡迴演唱會,剛公布了今年的亞洲巡迴演唱會地點,包括曼谷、新加坡、東京等,雖然暫時未見香港有份,但近近地仲有澳門,香港粉絲都可以過大海朝聖!澳門場將於10月13日在金光綜藝館舉行,門票分$1,280、$880、$680及$480。

SHAWNACCESS歌迷預售:4月25日早上10時開始

銀聯預售 — 持中國銀行澳門分行銀聯信用卡:4月26日早上10時至晚上10時

銀聯預售 — 持所有銀行銀聯信用卡:4月27日上午10時至4月28日晚上10時

公開售票:4月29日上午10時開始

購票網址:https://www.cotaiticketing.com/shows/shawn2019.html

官方網站:Shawn Mendes The Tour

來源:IG@Shawn Mendes、FB@Shawn Mendes

香港個唱狂冧粉絲 加拿大歌手Shawn Mendes:我應承唔會走!

活動資訊

  • 日期2019年10月13日 - 2019年10月13日
  • 地址 澳門金光綜藝館

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓