香港首推200ml迷你罐可口可樂新登場 4月底超市/6月便利店陸續發售

文: LorLor Lee
2019.04.25

夏日炎炎,外出逛街很需要一罐冰爽碳酸飲料降降溫,但330ml經典可口可樂對部分人而言太大罐,未必喝得完。可口可樂將在4月29日首度推出200ml迷你罐新包裝,適合一眾對細小包裝有需求的客人,迷你罐包裝更涵蓋可口可樂旗下多種飲品,以後在香港的超市及便利店都買到啦!

可口可樂有新搞作!相信不少胃口少的人士都有這個煩惱,想喝罐冰涼的可樂卻又怕喝不完,可口可樂於香港首次推出200ml迷你罐裝新包裝。

迷你罐比經典300ml罐裝少大約四成飲料,糖分攝取更低!

其他口味都會推出迷你罐裝,包括零系可口可樂、芬達橙味汽水、玉泉忌廉味汽水、雪碧、玉泉乾薑味汽水、玉泉 梳打水、玉泉有氣辣薑啤飲品和玉泉湯力水,細細罐同樣滋味。 

迷你罐將於在4月29日起在超市發售,各大便利店則在6月起陸續發售。

活動資訊

  • 地址 各大超市和便利店
  • 人均消費$50或以下

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓