【旺角美食】深圳台式火鍋店湊湊抵港 殺入旺角MOKO開香港首間分店

文: LorLor Lee
2019.05.02

現在越來越多香港人放假都會上深圳食嘢,打邊爐方面除了人氣海底撈,其實仲有好多選擇。在深圳同樣受歡迎的台式火鍋店湊湊,在內地都經常大排長隊,近日更宣佈將在香港新開首間分店,選址於旺角MOKO。火鍋店提供多款特色火鍋湯底,店內招牌大紅袍珍珠奶茶亦充滿人氣。以後不用上深圳都食到啦~

近日在深圳同樣受歡迎的台式火鍋店湊湊,宣佈將在香港新開首間分店,選址於旺角MOKO。以後不用上深圳都食到啦~

湊湊提供多款特色火鍋湯底,例如有五色芙蓉鍋、台式勵志鍋、番茄牛膝骨鍋以及菌菇鍋等,不定期會推出期間限定。

 

 

配料方面又多選擇,而且擺盤亦好精緻,有海鮮棒棒糖、飛魚籽墨魚滑等。

店內招牌大紅袍珍珠奶茶亦充滿人氣。

圖片來源:湊湊火鍋‧茶憩官方微博

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓