【尖沙咀美食】一君士多新開尖沙咀店加設堂食 牛腩熬煮湯底+足料濃郁車仔麵

文: LorLor Lee
2019.05.13

油麻地「一君士多」近日再新開尖沙咀店,並新設堂食,讓食客可以舒服地用餐。餐廳更首推霸王車仔麵,用上十斤牛腩熬煮湯底,味道濃郁入味。另外,亦新增日式飯類菜式,包括廣島蠔咖哩飯,提供更多選擇。新店的裝潢充滿了香港情懷,特意連乘本地品牌「紅A」一起打造新形象。

油麻地「一君士多」新開不久,就開設尖沙咀分店,還加設了堂食區,餐廳可以售賣份量較大的菜式,讓老闆鄧一君一嚐經營車仔麵店,實現兒時夢想。

霸王麵($98)

店主首推霸王麵,麵內有多款高級食材,包括鮑魚、花膠、廣島蠔等,價錢一百元有找,位位都大讚抵食!

海龍王湯泡飯($108)

原隻波士頓龍蝦浸淫在鮮湯裏,龍蝦肉嫩滑得來帶有湯底濃味,送飯一流!

四寶麵($48)

四寶麵有港人最愛的地道,份量十足,鋪滿了整碗麵。

豬手撈麵($58)

豬皮爽嫩,肉質軟腍,烹調過程一點也不馬虎。

麵條爽滑彈牙,加上香蔥更香口。

廣島蠔咖哩飯($68)

廣島蠔全都是新鮮現炸,炸得酥脆可口,同時保留大量肉汁,留有海鮮鹹香。

一君炸蛋($28)

炸蛋其實是鵪鶉蛋,餐廳先用滷水煮,再用高溫炸,炸的過程中不蘸脆漿,減低油膩感。

新店的裝潢充滿了香港情懷,店主還特意連乘本地品牌「紅A」一起打造新形象,例如是店鋪採用照蛋燈作為天花燈。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓