【葵芳好去處】葵芳DIY永生花加濕器 夢幻襯色設計親手自製專屬禮物

文: LorLor Lee
2019.05.09

有時候想送禮物給朋友或家人,但又想送些較有紀念價值的話,不妨考慮下自己DIY製作一個獨一無二的禮物啦!葵芳這間MaGen Studio近日推出一系列母親節手作工作坊,當中有專人悉心指導DIY永生花加濕器,設計夢幻又實用。又就快到母親節啦,還沒想好送禮物的朋友們,可以試下親手製作禮物啦,不過就記住先電話預約啦!

葵芳這間MaGen Studio近日推出一系列母親節手作工作坊,可以自製永生花配襯的手藝品,送禮實用又有心思!

Studio透光設計環境寬敞,,更有不少充滿少女心的影相位,讓客人可以跟親手製的作品影靚相。

DIY永生花加濕器($680),夢幻又實用,送禮亦是個不錯的選擇。
可作為居家和辦公室的擺設,分別有紅色,藍色和粉紅色三隻主色,機身設有七種燈光變換,兩檔噴霧量開關,充電後可以持續試用6個小時。
現場有專人每個步驟悉心指導,更專業幫你襯色配搭。

完成作品後,亦提供精美包裝盒,方便送禮。

另外,Studio趁母親節推出一系列永生花手作,例如永生花玻璃球、戒指盒、巨型玫瑰花等,亦提供現貨訂購。

另外,還有近日流行的DIY多肉植物設計擺設、青苔盆景工作坊,放置辦公室、家居最合適不過啦。

除了不同工作坊之外,Studio還會設畫畫班,更提供所有畫具及畫板,現場仲有導師輔助指導,鐘意畫畫的朋友都可以試下!

自助畫室
每人$320/3小時

兩人以上每人$280/3小時

(歡迎公司預約團建活動,當日會有導師在場帶領)

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓