【旺角美食】人氣酸奶飲品專門店進駐旺角 煙韌紫米酸奶/啖啖果肉莓果酸奶

文: LorLor Lee
2019.05.09

在香港街頭台式茶飲隨處可見,而最近就新開一間來自深圳的人氣乳酪飲品品牌「我是酸奶君 Hey! I Am Yogost」,選址於旺角開設首間分店!飲品店主打多款酸奶口味,當中招牌就是加入健康紫米、新鮮的酸奶和明治鮮奶製成乳酪飲品。夏天就到,店鋪更推出新鮮水果果肉製成的乳酪水果飲品。除了飲珍珠奶茶之外,不妨試試轉下清新口味的酸奶飲品啦~

「我是酸奶君 Hey! I Am Yogost」除了在內地有多間分店,亦在澳洲和加拿大亦設有分店,而最近終於登陸於旺角開設首間分店!

店舖每日新鮮煮製紫米,再放進控制在攝氏70度的保溫箱中,確保保持新鮮。酸奶方面,採用獨立包裝的新鮮酸奶,每一包都會確保在製作後24小時內使用。

吃米酸奶($29),酸奶君招牌飲品。採用雲南高原奶,味道帶微酸,但奶味濃郁。加入紫米後,口感煙煙韌韌。

吃燕麥酸奶 ($33),加入了粒粒燕麥,含有豐富的纖維,帶有飽肚感。

莓果粒粒 ($38),採用原粒新鮮的士多啤梨沖製,,再加入酸奶、鮮奶等材料製成。味道鮮甜,混合酸奶後酸度適中,飲時食到啖啖果肉。

另外,還有芒果果海 ($38),芒果口味選擇。

除了各款酸奶飲品外,品牌還有推出VC酸奶益生菌,加入了茉莉綠茶作茶底,再配上新鮮水果,感覺非常清新,適合夏天用來消暑解渴。

益生香橙君 ($40)

除了飲珍珠奶茶之外,不妨試試轉下清新口味的酸奶飲品啦~

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓