「HMV」狗仔商標背後藏感人故事!守候留聲機8年聽去世主人聲音延續人狗情

文: 劉紀彤
2019.05.09

HMV陪伴了港人多個年頭,早前宣佈結業相信大家都好唔捨得!唔知大家仲記唔記得HMV商標上及唔少分店門口都有一隻小狗,原來這一隻小狗叫Nipper,而商標及「HMV」名稱背後有一個人狗友誼的感人故事!

Nipper 原是流浪,遇上好心人Mark Henry Barraud收養,後來Mark去世後,Mark的弟弟發現Nipper常常守候在留聲機旁邊聽Mark生前的錄音,更維持了足足長達8年的時間。

後來Nipper去世,Mark的弟弟就將Nipper守候留聲的感人情景畫成畫,並將商標出售給HMV的母公司 Berliner Gramophone,而HMV的全寫意思就係「His Master's Voice(他主人的聲音)」,延續Nipper及主人之間的人狗情

  

雖然HMV已經結業,不過早前就有精品店推出Nipper守候留聲情景的重金屬地座,有興趣的朋友可以睇睇~

 

圖片及資料來源:Storerooms

活動資訊

  • 地址 Storerooms

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓