迪士尼Toy Story三眼仔/火腿錢罌新登場!2款超巨型錢罌還原反斗奇兵動畫細節

文: 劉紀彤
2019.05.21

Toy Story反斗奇兵粉絲留意啦!最近台灣玩具公司推出了兩款超巨型錢罌,分別是Toy Story人氣角色三眼仔和火腿!錢罌設計得好細緻,公仔頭部可以360度旋轉,當中火腿的肚臍仲有膠塞位、三眼仔的雙臂都可以扭轉,還原動畫中的細節!

火腿今次化身錢罌,係名副其實的「豬仔」錢罌~同動畫中一樣,火腿的肚臍位有個可以拆走的膠塞,好細緻!

三眼仔雙臂可以旋轉,呆樣好得意!

商品售價為2490台幣(約HKD$631),有興趣可上台灣野獸國預購。

活動資訊

  • 地址 野獸國
  • 人均消費$401 - $800

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓