【筲箕灣美食】筲箕灣新開古早味蛋糕烘培店 新鮮出爐流心芝士/抹茶/原味蛋糕

文: LorLor Lee
2019.06.02

筲箕灣最近新開一間古早味蛋糕店「Andy's 烘焙坊」,才剛開業不久就出現人龍,大受街坊歡迎。店鋪主打一底底的古早味蛋糕,即場製作,暫時有三個味道選擇,分別有原味、抹茶、芝士和流心芝士。蛋糕質感綿密而且蛋味濃郁,但不會太甜,抹茶和流心芝士口味更是熱賣首選!

筲箕灣新開「Andy's 烘焙坊」,主打古早味蛋糕,才剛開業就驚現人龍,大受街坊歡迎。

全部蛋糕都是即場製作,新鮮熱辣辣出爐~

暫時有三個味道選擇分別有原味、抹茶、芝士和流心芝士。

經典原味($50/個;$30/半個)

蛋糕大份厚身,蛋味濃郁,不會太甜,質感綿密,味道簡單但不單調。

抹茶口味($60/個;$35/半個)

採用日本產的抹茶粉,味道醇厚不澀,淡淡抹茶甘香,適合一眾抹茶控!

流心芝士味,人氣首選!($70/個;$40/半個)

芝士鹹香令蛋糕味道層次豐富,香濃鬆軟,又不會過膩,夾著熱辣辣的流心芝士,仲有拉絲效果添!

想食流心芝士味道就要留意出爐時間啦~

早上10:30am/中午12:00pm/下午3:00pm/下午6:00pm

大家要留意流心芝士味道在星期日和節日暫停供應。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓