【粉嶺美食】粉嶺華明市場室內美食掃街新場 足料泰式船湯河/車仔麵/串燒

文: LorLor Lee
2019.05.30

粉嶺華明邨街市重建後以Fresh Town華明市場開幕,除咗可以買餸之外,仲有一條室內美食街新掃街場,有港式街頭小吃、泰式船湯河、港式車仔麵、廿年粉麵老店、台式飲品等,一條街食盡多種特色小食,店鋪更營業至凌晨1時,住粉嶺的朋友以後又有多個宵夜好去處啦!

粉嶺華明街市早前因重建翻新而暫時關閉,今以Fresh Town華明市場的全新面貌開幕,為街坊帶來新驚喜。

市場以中國傳統四合院為設計主題,充滿古色風味,影相一流。

除了買餸以外,大家可逛逛這條室內美食街,掃街小食種類豐富,小食店更會營業至凌晨1時,是宵夜好選擇~

手作功夫茶

飲品點來自台中,專賣珍珠奶茶、 黑糖珍奶、水果茶、芝士奶蓋等台式飲品,走得疲累可以買來解解渴。

燒賣王子

店鋪主打各樣港式小食,更有全港首創的黑、白燒賣,十分創新。

泰姐 BBQ

小店中的菜式都是由泰國大廚主理,確保原汁原味,推薦泰國船河、斑蘭葉燒雞和泰式串燒~

祥豐美食

這件小食店是華明邨舊店,一直受街坊歡迎,有吉列炸蝦、炸薯條魚塊、炸魷魚圈等炸物,還有其他地道美食呢!

 

 

另外還有主打住家風味小炒的泰興食坊和售賣粉麵的潮記,選擇繁多總有一款合你心意。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓