【銅鑼灣好去處】銅鑼灣Snoopy主題精品店!60年代絕版衛衣/70年代香港製公仔

文: 劉紀彤
2019.06.10

Snoopy粉絲留意啦!今次為大家介紹銅鑼灣一間樓上精品店Daychild Vintage & Goods,精品店不但用了史奴比主題設計的裝潢,仲放滿了大量Snoopy珍藏品,大部分都係60、70年代的絕版精品,現時在市面已經搵唔到,好有收藏價值,鍾意Snoopy的朋友可以上去尋寶!

舖頭大門就用了Snoopy最經典的黃色設計,打開門就見到Snoopy遍佈整間店舖每一個角落!店內其中一面牆掛住多幅Peanuts小旗幟,在60至70年代美國傳統百貨公司先買到,好珍貴!

 

舖頭入面的所有Snoopy精品都係店主由世界各地搜羅回港的,大部份都有相當歷史,包括有60年代設計的衛衣、70年代香港製公仔等,買一件就少一件!

店內仲有出售其他美式古著、玩具。

鍾意Snoopy同古著的朋友記得要去睇睇啦~

 

活動資訊

  • 地址 銅鑼灣耀華街14號2樓

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓