【中環美食】英國倫敦名店Duck & Waffle抵港 必食招牌鴨肉窩夫即將進駐中環

文: LorLor Lee
2019.06.04

這間英國倫敦人氣名店Duck & Waffle,以必食的招牌鴨肉窩夫聞名。其實餐廳幾年前亦曾經在香港酒店開設期間限定店,大受歡迎,訂座爆滿。近日餐廳官方宣佈確認將在今年秋季期間於香港開設首間分店,鐘意食窩夫不妨試試這道名菜同歎個正宗英式all day breakfast啦~

這間英國倫敦人氣名店Duck & Waffle近日官方宣佈確認將在今年秋季期間於香港開設首間分店!

香港都食到這道必食招牌鴨肉窩夫名菜,以油封鴨再配搭煎鴨蛋及楓糖製作。

另外亦有不少具新意的窩夫配搭~

除了有窩夫之外,更歎到正宗英式all day breakfast。

餐廳亦有提供不少雞蛋菜式,同樣吸引~

倫敦店白天供應英式全日早餐,而晚上就會搖身變酒吧,但就未知香港店營業模式是否一樣!

Duck & Waffle香港店

地址:中環ifc

預計開業日期:2019年9月

圖片來源:Duck & Waffle

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓