【西環好去處】西營盤「裸買」化妝護膚品店 無塑竹盒眼影/紙筒唇膏/DIY原材料

文: 劉紀彤
2019.06.09

香港人愈來愈注重環保,亦有愈來愈多商店支持「裸買運動」,希望透過無包裝的商品實行減廢!西營盤就有一間「裸買」化妝護膚品店,主打自備容器去買護膚品及化妝品的原材料,除了可以減少包裝廢物之外,仲可以用幾多買幾多,想買小小試咗先都無問題,唔怕買完唔啱用會浪費。另外仲有無塑包裝的商品,包括竹盒眼影、紙筒唇膏等,以後買化妝護膚品都可以支持環保啦!

西營盤Live Zero Bulk Beauty主打自備容器「裸買」護膚品及化妝品的原材料,除了減少包裝廢物,大家仲可以更了解自己所用的護膚品成份,同時用幾多買幾多,保證新鮮!

化妝護膚品店仲有無塑包裝的化妝品出售,當中包括無塑竹盒眼影、竹製化妝掃、紙筒唇膏等。

如果無容器亦唔怕,大家可以於店內購買唔同功用大小的容器,再自行購買或Refill材料,再磅重計錢就可以!

除了化妝護膚品,旁邊的小店Live Zero仲有健康食品如堅果、燕麥,環保餐具,同樣鼓勵「裸買」,支持環保~

活動資訊

  • 地址 西營盤高街24號Live Zero Bulk Beauty

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓