【反斗奇兵4】Toy Story 4版大富翁實物搶先睇 胡迪/三眼仔角色棋子+棋盤!

2019.07.04

即將上映的電影《反斗奇兵4》(Toy Story 4)推出不少周邊商品,更與孩之寶Hasbro聯乘合作,推出全新《反斗奇兵4》版本的大富翁,無論棋子和棋盤都可以見到胡迪、巴斯光年、翠絲、牧羊女、三眼仔及抱抱龍等得意角色,設計夠晒有心思,啱晒反斗奇兵粉絲收藏!

今次反斗奇兵4版本大富翁相當有心思,有胡迪、巴斯光年、寶貝、翠絲、三眼仔和抱抱龍等6款棋子,更特別有玩具箱可以將棋子、房子和旅館收好。

連棋盤的地段都有不少經典場景,例如安仔房間、三眼仔大叫「個爪啊!」一幕等等。

遊戲中的機會卡和公益福利卡,就變成安仔的玩具箱卡和生日卡。

在遊戲中踩中阿薜稅項與小笨笨稅,就要支付銀行款項。而踩中4個汽車格,就要多擲一次骰子。

《反斗奇兵》大富翁售價為$299.9,有興趣的朋友可到popxshop訂購。

活動資訊

  • 地址 詳見內文
  • 人均消費$201 - $400

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓