【暑假好去處】中環Curiocity Hong Kong展 愛情實驗室/七彩乒乓池/夢幻氣球屋

2019.07.30

今個暑假有不少新展覽登場,最近在中環就有「Curiocity Hong Kong」舉行,以多元多感官互動為主題,當中有7個不同主題的房間,包括心靈超市、愛情實驗室、七彩乒乓波池、夢幻氣球屋等等,全部都色彩繽紛、設計獨特,可以影情影相打卡!

 

展覽由80後團隊創作,希望透過展覽令一眾「低頭族」可以放下電話,回想起人與人之間互動的昔日情懷。

 

心靈超市

行入心靈超市可以見到大家心中渴望的東西,6個貨架和雪櫃分別寫有Life BoosterRelationshipsCommunicationPersonalityDream JobsFears等等,大家又會揀咩呢?

半杯水的哲學

這間充滿霓虹燈的房間,細心睇可以見到不少港式字句,仲有特別的文字結構拆解,不妨細心睇睇!

遊樂場

有一座繞滿花草的大鞦韆,可以同朋友一齊玩,回想一下童年回憶。

 

Shall We Talk

房內有三組電話亭可以同朋友或者陌生人傾電話,各位不用擔心無話題,因為電話亭內仲有提示卡,幫你輕鬆打開話匣子。

 

夢想氣球屋

來到氣球屋即刻可以變回大細路,同朋友大玩氣球戰。每日仲限量有可食用糖製氫氣球供應,想食就不要錯過!

 

 

愛情實驗室

在愛情實驗室內可以嗅覺感受一下各種愛情的味道,有一見鐘情同眼淚外,仲有不少影相位可以影相。

乒乓波池

走入乒乓波池,可以同朋友大玩特玩,自己一個的話,都可以走到鏡前同自己來一場乒乓賽。

 

 

 

門票:

 

成人:港幣200

25歲或以下全日制學生:港幣180

12歲或以下小童及長者:港幣168

4歲或以下小童:免費入場

門票將於718日起,於www.curiocityasia.com公開發售!

以下票價不含票務系統承辦商收取的手續費

活動資訊

  • 日期2019年7月30日 - 2019年9月11日
  • 地址 中環德輔道中173號南豐大廈2樓
  • 人均消費$101 - $200
  • 開放時間星期一至星期四:上午10:30至晚上7:30 星期五至星期日:上午10:30至晚上8:30

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓