【尖沙咀美食】台灣抵食梳乎厘班戟登陸尖沙咀 大熱大甲芋頭/伯爵珍珠奶茶味

文: LorLor Lee
2019.08.08

台灣這間人氣抵食梳乎厘班戟店「王子神谷おうじかみや」抵港,首間香港分店即將登陸尖沙咀美麗華商場。這間班戟店在台灣出名抵食,吸引當地人歡迎,更要排足1小時,長期出現人龍。店鋪推出不同大熱口味梳乎厘班戟,有大甲芋頭芋泥、伯爵珍珠奶茶、tiramisu、原味焦糖等。下次想食梳乎厘班戟又有多個選擇啦!

台灣這間人氣抵食梳乎厘班戟店「王子神谷おうじかみや」即將登陸尖沙咀美麗華商場!

這間班戟店在台灣出名抵食,吸引當地人歡迎,更要排足1小時,長期出現人龍。

梳乎厘班戟都是即叫即製~

店鋪推出不同大熱口味梳乎厘班戟,有伯爵珍珠奶茶、大甲芋頭芋泥、tiramisu、原味焦糖等。

圖片及資料來源:王子神谷 おうじかみや

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓