霓虹燈重現老香港童年回憶!本地設計師自製 當舖/涼茶舖/理髮店光影小夜燈

文: 劉紀彤
2019.08.27

有不夜城之稱的香港每到夜晚仍然五光十色,而街頭的霓虹燈招牌可以說是香港的一大特色!最近就有香港設計師以霓虹燈下的香港魂做主題,設計出一系列床頭小夜燈、吊燈及檯燈,夜燈以老香港作主題,用霓虹燈將當舖、涼茶舖、理髮店等童年回憶重現眼前,望住充滿香港特色的光影,好吸引!

老香港系列懷舊燈有三款,當中包括當舖、涼茶舖、理髮店,懷舊經典!

當舖是舊式財務公司,主要做街坊生意,因此當鋪復古吊燈檯燈的圖案和風水有關~

涼茶舖除了是飲涼茶的地方,亦係以前街坊社交、娛樂的社區空間,因此除了涼茶之外,仲有電視機及收音機為顧客提供各種娛樂。

理髮店就有理髮櫈、風筒等圖案~

 

懷舊燈系列全銅製,而且設計特別,好有收藏價值,有興趣購買的朋友可以去>> Pinkoi睇睇~

活動資訊

  • 地址 Pinkoi
  • 人均消費$401 - $800

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓