日本Clear Radar全透明擦膠登陸香港!半透明包裝/使用時透視要擦的錯字

文: 劉紀彤
2019.09.25

日本文具品牌Seed旗下的Radar擦膠相信大家都唔陌生,最近Radar就推出了一款全透明擦膠,有別於經典的藍色包裝,全透明擦膠使用了半透明淺藍色包裝,使用時更可以望到要擦的錯字,設計特別又貼心!

日本文具品牌Radar的擦膠一直以經典藍白包裝設計,陪伴唔少香港學生成長。早前50週年亦有推出過其他顏色的特別版包裝~

 

最近推出全透明特別版擦膠,有別傳統包裝,今次用了淺藍色半透明包裝,使用時甚至可以望到要擦的錯字。「Clear Radar 」擦膠更在日本大型文具展中獲得「新製品比賽」最優秀賞!

全透明特別版擦膠現時在香港奇趣天地、中南廣場都可以買到,有興趣的話可以去睇睇~

活動資訊

  • 地址 奇趣天地/中南廣場及各大書店/文具店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓