【荃灣美食】大埔人氣抵食懷舊車仔麵進駐荃灣 古法辣汁/鮮茄湯底/麻辣豬手

文: LorLor Lee
2019.09.26

大埔呢間人龍店抵食車仔麵「三不館」近日新開荃灣分店,依然走懷舊風,餐廳裝橫彷如重回舊時香港。店鋪推介招牌自家製麻辣汁湯底,味道香麻特別。還有必試招牌小食的麻辣豬手,辣得好惹味。唔食辣得朋友就可以試下濃郁的鮮製蕃茄湯底。荃灣嘅朋友們不妨試試啦!

大埔呢間人龍店抵食車仔麵「三不館」近日新開荃灣分店,店內裝修依然走懷舊風格,全部都是老闆精心設計,彷如重回舊時香港。

兩餸菜配招牌自家製麻辣汁湯底($30),味道又麻又香!醬燒豬頸肉及牛腩都好入味~

皇牌招牌鮮製蕃茄湯底車仔麵,配上咖哩魷魚、冬菇及蘿蔔等經典餸菜。($38) 番茄湯杰身,味道濃郁!

另外,還有不少招牌必試小食,價錢都好抵。更推出極具荃灣回憶的「辣蒜孜然雞翼」($30),分店限定!另外還有招牌麻辣豬手($24)、秘滷雞翼尖($18)、韓式辣豬骨($22)等。

自家製辣菜脯,值得一試!

活動資訊

  • 地址 荃灣登發街10號
  • 人均消費$51 - $100

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓