「喵星人」變身佛祖顯靈!金尊佛貓圖案設計「貓佛祖」蓮花座寵物床

文: 劉紀彤
2019.10.01

香港唔少有養貓的朋友都將「喵星人」視為皇帝般服侍,甘願成為貓奴,日常用盡任何方法都要逗主子開心!最近日本就推出一款「貓佛祖」蓮花座寵物床,將喵星人由皇帝升級變身為「貓佛祖」,當喵星人坐在寵物床上就好似有一尊「貓佛祖」顯靈一樣,相信一班貓奴見到都會覺得搞笑又無奈!

「貓佛祖」蓮花座寵物床上印滿一個個金尊佛貓圖案,有唔同的造型設計,好可愛!

 

寵物床及旁邊的位置加入了貓抓板,夠晒貼心。
有興趣的貓奴可以去>>felissimo預訂購買,價錢為¥8284,約港幣$603。不過要留意,預訂開售日期為2019年11月8日日本時間17:00,而送貨時間就由2019年11月上旬起至2020年1月上旬。

圖片來源:felissimo

活動資訊

  • 地址 felissimo
  • 人均消費$401 - $800

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓