【尖沙咀美食】日本東京名店「日山壽喜燒」抵港 首間海外分店11月登陸尖沙咀

文: LorLor Lee
2019.10.23

再有日本過江龍抵港!這間日本東京連獲11年米芝蓮一星餐廳的百年老字號壽喜燒名店「壽喜燒割烹 日山」宣佈於香港開設首間海外分店,並將於11月份登陸尖沙咀海港城,香港的朋友不用坐飛機都食到正宗壽喜燒啦!

日本東京連獲11年米芝蓮一星餐廳的百年老字號壽喜燒名店「壽喜燒割烹 日山」抵港,首間海外分店將於11月份登陸尖沙咀海港城。

日山Hiyama於1912年以肉店創業,1928年起開設壽喜燒料理餐廳,在東京十分有名氣,平時經常聽到的「日山和牛」就是來自這間日本老字號旗下的「日山畜產」。

香港店暫未公佈menu,不過可以先睇睇東京的日山壽喜燒本店,店鋪提供多款套餐,不單只有壽喜燒,還有牛扒、燒烤、火鍋等選擇,每款套餐更有不同牛肉選擇,有黑毛和牛及山形米澤牛,更配搭自家調製醬汁。

分店暫定將於11月中旬開幕,想食的朋友要留意啦~

圖片來源:FB@日山

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓