【尖沙咀好去處】尖沙咀畢業花DIY工作坊 任揀過百款$28花材料/滿天星/繡球花

文: Toby Mok
2019.10.25

臨近畢業季好多人都會買畢業公仔或者畢業花束為畢業的朋友送上祝福。尖沙咀最近有花店28 Garden推出畢業花束DIY工作坊,現場有過100款乾花及保鮮花可以自由配搭,包括繡球花、滿天星、玫瑰花等等。每束花材料大部分只售$28,買幾束搭配亦算抵買,而且仲有專人教導紮花及搭配技巧,親手DIY製作畢業花送俾朋友,別具心意。

尖沙咀最近有花店28 Garden推出畢業花DIY工作坊,大家可以為朋友度身訂造專屬的畢業花束,別具心意。

現場有超過100款乾花及保鮮花材料可以選擇,包括有近年深受女生喜愛的滿天星、繡球花等等,大家可以自由選擇自己喜愛的花卉。

工作坊有導師親身教授紮花及配搭花款的技巧。

首先要修剪花材料並選擇所需的部分,完成後就可以為花材料進行擺位,決定好位置後就可以用膠紙將所有定好位的花材料綁在一起,按下圖睇其他步驟。

除了以上款式外大家亦可以自己自由配搭氣球及花卉款式,如需要仲可以加上閃燈添!

現場仲有不少其他畢業花及畢業禮物精品,按下圖睇詳情。

收費

材料費+$300可參與工作坊

加設其他配飾另外收費:純氣球$68;氣球花$88 ;閃燈$28


 

活動資訊

  • 地址 尖沙咀金巴利中心802室
  • facebookfacebook
  • 人均消費$201 - $400
  • 開放時間下午12:00 - 下午8:00
  • 電話6073 0120

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓