【迪士尼樂園】Duffy與好友冬季新裝登場 全新商品+主題美食率先睇

文: Tracy Chan
2019.10.29

香港迪士尼推出全新Duffy系列!迪士尼率先公布了多個Duffy新系列商品設計。當中包括全新冬季系列、農曆新年、復活節系列等,還有香港獨家的Bespoke系列!另外,還有Duffy主題下午茶。Duffy粉絲唔好錯過喇!

Duffy與好友今個聖誕換上色彩繽紛的Keep Me Warm冬季主題新裝,他們的服飾上更綉有代表自己名字的英文字母。

另外,還有香港迪士尼獨家推出的Bespoke系列商品,專為慶祝CokkieAnn展開全新旅程而設計。

而迪士尼亦率先公布了2020年多個Duffy新系列商品設計,當中包括農曆新年、情人節及復活節,更預告明年將有新成員加入。

除了新商品外,迪士尼還推出了Duffy and Friends下午茶及其他主題美食。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓