人氣護膚品牌The ordinary有望首度登陸香港!將進駐沙田及銅鑼灣開2分店

文: Tracy Chan
2019.10.31

加拿大人氣護膚品牌The ordinary有望在香港開設首間實體店!The ordinary最近正就香港分店進行招聘,預料將進駐沙田及銅鑼灣開店。大家以後在香港都可以買到The ordinary喇!

The ordinary的母公司DECIEM最近刊登招聘廣告,聘請香港分店員工,透露The ordinary將於沙田新城市廣場及銅鑼灣時代廣場開設2間專門店。

The ordinary是加拿大人氣護膚品牌,出名平價好用,專門店開幕後大家在香港都可以買到The ordinary喇!有關專門店的開幕日期,請繼續留意HK港生活的報道。

Source:jobsdbThe ordinary

活動資訊

  • 地址 沙田新城市廣場及銅鑼灣時代廣場

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓