【太子美食】太子人氣手作芋圓甜品店 芋圓糖不甩/桃膠芋圓/焦糖白酒千層蛋糕

文: LorLor Lee
2019.11.19

太子這間人氣芋圓甜品店「芋圓圓」最近鋪頭由細舖搬遷至附近更大的鋪位,讓食客能更舒適地慢慢享受各款芋圓糖水。小店主打每日新鮮製作的自家製芋圓,粒粒都煙煙韌韌。除了傳統的紫薯、芋頭和蕃薯味外,還有抹茶和芝麻味。一眾煙韌控又試過未呢~

「芋圓圓」自家製芋圓以紫薯、芋頭和蕃薯製造每日新鮮製作,真材實料,無添加糯米粉,口感好煙韌。粒粒芋圓的芋頭和蕃薯味好突出。

每碗糖水都大約有15粒三色芋圓,另可加$2配芝麻圓和綠茶圓,但由於特製的抹茶和芝麻味芋圓製作需時,並不是每日供應。

仙草芋圓($32),仙草以台灣仙草汁自家製成,入口滑溜,搭配紅豆、薏米和花奶,還有芋圓,口感豐富。

招牌芋圓糖不甩($28),煙韌的芋圓灑滿自家炒香的花生椰絲,食法創新。

鮮奶椰汁桃膠芋圓($32),奶香味突出,特別推薦秋冬時食夠暖胃。

焦糖白酒千層蛋糕(切件$38;原個 $300/6吋),蛋糕共有23層,面層有炙燒焦糖脆面,中間還有一層自家製燉蛋夾心,散發陣陣酒香,凍食口感有點雪糕,值得一試!

鍾意食芋圓嘅朋友還可以購買生芋圓,回家自己整又得!芋圓煮3分鐘左右,浮面漲起後即可食用,可存放在雪櫃1個月。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓